Sjekk andre spørsmål om betalt e-postløsning som ikke ligger under de øvrige kategoriene.
Dersom e-postkontoen din er deaktivert, er det en av to ting som har skjedd:
- Du har ikke logget på den på 6 måneder (videresending teller ikke).
- Du har mottatt tilbud om å beholde e-postkonto for 39 kr per måned, men ikke besvart forespørsel innen tidsfrist.
Dersom e-postkonto er deaktivert, blir den kort tid senere slettet. Ta kontakt med kundeservice hos din lokale Altibox-partner på telefon eller chat for å sjekke om det er mulig å gjenopprette kontoen.
Nei, e-posten er et gode kun for kunder med Altibox bredbånd, alle andre må betale for bruk.
Hvis du sletter e-postkontoen på Mine sider, vil du fremdeles ha et aktivt abonnement. Du må kontakte kundeservice for å avslutte tjenesten.
Hvis du har bedt om å flytte din e-postkonto til et aktivt bredbåndabonnement med en annen juridisk eier, og ny eier har godkjent dette, men eier av bredbåndabonnementet du prøvde å flytte e-postkontoen til allerede har fem aktive e-postkontoer registrert på sitt kundeforhold, er denne overføringen dessverre ikke mulig.
For å få beholde din e-postkonto, må du kontakte eier av bredbåndabonnementet og be dem slette en av sine eksisterende e-postkontoer på Altibox Mine sider. Når det er utført, svarer du oss på denne e-posten at det nå er mulig å overføre din e-postkonto.
Hvis dette ikke er en mulighet for deg og eier av bredbåndabonnementet, kan du velge å betale kr 39 pr md for e-postkontoen din. Da går du tilbake til den første mailen du fikk og fyll ut skjemaet der.