Her får du hjelp til spørsmål rundt fakturering av e-postkonto, og hva som skjer med den dersom du sier opp Altibox-abonnementet ditt.
Altibox vil aktiverer faktura via e-post. Dette for at du skal slippe å måtte betale kr 79 hver gang du mottar en faktura fra oss. Første gang du mottar e-post om faktura, må du selv betale denne i nettbanken din. Deretter kan du velge å legge denne som avtalegiro, slik at det går automatisk.
Kontakt din lokale Altibox-partner for å avslutte tjenesten. Hvis du sletter tjenesten på Mine sider, vil du fremdeles ha et aktivt abonnement, så du må likevel kontakte kundeservice.
Fra oppsigelse vil du ha tilgang til e-posten, gratis, i tre måneder til før kontoen deaktiveres. Tre måneder etter det igjen vil kontoen og alle data permanent slettes.
Fra oppsigelse vil du ha tilgang til e-posten, gratis, i tre måneder til før kontoen deaktiveres. Tre måneder etter det igjen vil kontoen og alle data permanent slettes.
Dersom du sier opp bredbåndsavtalen din med Altibox så mister du retten til gratis e-posttjeneste. Du vil fortsatt kunne beholde e-posten din, men da mot en pris på kr. 39,- per md.
Det vil sendes et tilbud til den e-postadressen du har registrert som primæradresse på ditt kundeforhold. Dersom du ønsker å beholde e-postadressen må du akseptere dette tilbudet innen 14 dager, hvis ikke vil din konto deaktiveres og senere permanent slettes.
Dersom du ikke ønsker å beholde din e-postkonto bør du hente ut eventuelle meldinger og data som du ønsker å beholde eller overføre til en annen e-postkonto før vi sletter din Altibox-konto.
Nei.
Den vil slettes permanent 2 måneder etter at kontoen deaktiveres. Altibox beholder dataen 2 måneder etter deaktivering i henhold til spesielle vilkår for e-post.
Når du blir Altibox-kunde igjen, vil du få e-post kostnadsfritt. Men hvis en eksisterende e-postadresse blir slettet, vil ikke denne kunne gjenbrukes senere.